Nieuwe voorzitter en Penningmeester

Voorafgaand aan de ALV van afgelopen 13 maart 2024 j.l. hebben Jan Kok en Monica v.d. Nieuwendijk aangegeven hun bestuursfunctie neer te leggen. Tijdens de Algemene Leden Vergadering zijn er twee nieuwe bestuursleden gekozen

Marc vd Bor (25) is gekozen tot nieuwe voorzitter. Rogier Geerenstein (27) gaat de rol van Monica overnemen en de financiën van onze vereniging beheren. Roger doet dat het eerste halfjaar even ‘op proef’. Monica blijft dus nog even in zicht. Beide Eric vd Wagt (55) en Lex vd Broek (35) blijven aan als secretaris c.q. lid.

Ofwel, per 13 maart 2024 ziet het bestuur van de Populierenhof er als volgt uit:

Voorzitter: Marc vd Bor (25)
Secretaris: Erik de Wagt (55)
Penningmeester: Roger Geerenstein (27)
Lid: Lex van den Broek (35)

Mochten er nog vragen zijn, stuur dan gerust een e-mail naar: bestuur@vvepopulierenhof.nl

ALV vergadering 28 maart 2023

Op 28 maart 2023 a.s. staat de volgende Algemene Leden Vergadering (ALV) gepland in Villa Kabaal aan de Biezen 76 in Boskoop. De agenda voor de vergadering zal spoedig volgen.

De vergadering begint om 20:00.

Het bestuur hoopt jullie allen te verwelkomen en deel te nemen aan de vergadering onder het genot van een hapje en een drankje.

Tot dan!
Het bestuur (Monica, Eric, Jan en Lex)

ALV agenda maart 2022

d.d.  donderdag 24 maart 2022 om 20:00 uur in Villa Kabaal aan de Biezen

Uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering

1. Opening  / Mededelingen
  2. Bestuursverkiezingen. De voorzittersfunctie komt vrij en Jan Kok stelt zich herkiesbaar. Tegen kandidaten kunnen zich melden bij de secretaris (dit stukje kan ik ook in de mail meenemen).
  3. Verslag penningmeester over 2021
  4. Verslag kascommissie over 2021
  5. Rondvraag
  6. Sluiting

Koningsdag 2020

Koningsdag of Woningsdag 2020. Het is in ieder geval een bijzondere dag in een heel bijzondere tijd, ook op de Populierenhof. Mèlanique (39) stuurde ons deze prachtige foto’s die een hele goede indruk geven van de mooie kleuren, de vlaggen, het mooie weer en ons oer “Hollandsche feest”! Fijne dag allemaal!

Vlaggenmast is een feit

Sinds vorige week is de Populierenhof uitgebreid met een vlaggenmast. Met dank aan Erik de Wagt van nummer 55 voor de schenking én voor de foto’s. Erik zal ook de taak op zich nemen om op de juiste data te gaan ‘vlaggen’.

Parkeerplaats renovatie is klaar

Afgelopen december 2019 is de renovatie van de parkeerplaats afgerond – zoals jullie natuurlijk allemaal al weten:) Wij wilden dit ‘feit’ wel even op de website vermelden, omdat dit over een paar jaar ook leuk is om te zien en lezen. De beplanting is klaar en er is ruimschoots bewezen (met het natte weer van afgelopen maand), dat het regenwater goed wegloopt! De nieuwe lantaarnpalen geven licht. Heel veel licht. Eigenlijk te veel. Dit geldt met name voor de bewoners van zowel de Populierenhof als het Reijerskoop.

ALV 2020 Agenda

Uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering op donderdag 5 maart 2020 om 20:00 uur in Villa Kabaal aan de Biezen. We beginnen vanzelfsprekend met een bakje koffie/thee. Vervolgens neemt de voorzitter u mee door de volgende onderwerpen:

1. Opening / Mededelingen
2. Verslag secretaris
3. Verslag penningmeester over 2019
4. Verslag kascommissie over 2019
5. AED
6. Update bomen/tuin
7. Rondvraag
8. Sluiting

En we sluiten af met een drankje. We hopen jullie allen te zien.

Het bestuur.

De agenda ook nog als pdf bijgevoegd:

Agenda ALV 5 maart 2020 VvE Populierenhof

KerstBorrel 2019

Zoals elk jaar, proberen we een kerstborrel te organiseren op de hof. De kerstboom op het plein is daar de uitstekende locatie voor én nodigt uit voor een ‘feestje’. Inmiddels heeft Rogier aan alle bewoners een uitnodiging gemaild, met daarin datum en tijdstip. Zie een copy van de mail hieronder.

Beste buren,
Hierbij wil ik iedereen graag van harte uitnodigen voor de jaarlijkse kerstborrel op zondag 29 december vanaf 16:00 rondom de wederom schitterende kerstboom. De feestcommissie stelt het zeer op prijs als iedereen even persoonlijk mailt of je wel of niet aanwezig kan zijn, mailen kan naar Monica, monica@nieuwendijk-boskoop.NL.

Wij hopen dat vele van jullie aanwezig kunnen zijn!

Jaarvergadering 2020

Beste bewoners,

Tijdens onze laatste bestuursvergadering van 11 December j.l. hebben we de datum vastgesteld voor de jaarvergadering. Deze zal gehouden worden op Donderdag 5 maart 2020. Een bericht hierover zult u nog ontvangen van onze secretaris, maar bij deze kunt u de datum alvast reserveren in de agenda.

De lokatie:
Villa Kabaal,
Biezen 76 a/b
2771 CN Boskoop

Kerstboom 2019

Sinterklaas heeft zijn verjaardag nog niet gevierd, of de nieuwe kerstboom op de Populierenhof is al weer een feit. Veel dank aan Marcel, Monica, Rob, Marko, Kees en anderen die afgelopen zaterdag-morgen 30 november de grote Populierenhof kerstboom hebben opgetuigd. De boom ziet er weer prachtig uit.

De boom, vers van de pers …