Nieuwe voorzitter en Penningmeester

Voorafgaand aan de ALV van afgelopen 13 maart 2024 j.l. hebben Jan Kok en Monica v.d. Nieuwendijk aangegeven hun bestuursfunctie neer te leggen. Tijdens de Algemene Leden Vergadering zijn er twee nieuwe bestuursleden gekozen

Marc vd Bor (25) is gekozen tot nieuwe voorzitter. Rogier Geerenstein (27) gaat de rol van Monica overnemen en de financiĆ«n van onze vereniging beheren. Roger doet dat het eerste halfjaar even ‘op proef’. Monica blijft dus nog even in zicht. Beide Eric vd Wagt (55) en Lex vd Broek (35) blijven aan als secretaris c.q. lid.

Ofwel, per 13 maart 2024 ziet het bestuur van de Populierenhof er als volgt uit:

Voorzitter: Marc vd Bor (25)
Secretaris: Erik de Wagt (55)
Penningmeester: Roger Geerenstein (27)
Lid: Lex van den Broek (35)

Mochten er nog vragen zijn, stuur dan gerust een e-mail naar: bestuur@vvepopulierenhof.nl